O popularności sieci Coffeeheaven, powszechnej w Polsce jak sklepy Biedronki, nie trzeba cię chyba przekonywać. Komu to zawdzięczasz? Dwóm spragnionym kawy ekspatom, którzy mniej więcej dziesięć lat temu postanowili otworzyć sieć kawiarni w Polsce, bo nie mieli gdzie się spotykać na pogawędki.
Dzisiaj Richard Worthington i Peter Shaw, bo o nich mowa, znowu rzucają się na głęboką wodę. Właśnie przejęli stery w firmie DP Poland, której zadaniem będzie ponowne wprowadzenie do Polski pizzerii Domino's, według znawców najsmaczniejszej sieciowej pizzy między Uralem a Atlantykiem.
Dlaczego o tym piszemy? Ponieważ mamy niewytłumaczalną słabość do Coffeeheaven i po cichu kibicujemy facetom, którzy własnym rękami zbudowali rynek kawiarni w Polsce. Ich plany rozkręcenia 27 lokali Domino's Pizza do 2012 roku brzmią jak bajka o żelaznym wilku, ale gdy panowie Worthington i Shaw zakładali Coffeeheaven, pomysł by otwierać samoobsługowe kawiarnie w kraju, w którym królowała "plujka" brzmiały równie księżycowo. Powodzenia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz