Logo

piątek, 6 sierpnia 2010
Imprezowy piątek vol. 2
Zbieramy siły intelektualne na poważny post o etyce kawowego biznesu, co po czwartku (nie bez powodu zwanym "małym weekendem") nie należy do zadań lekkich, łatwych i przyjemnych. Tymczasem, by rozbudzić w sobie siły witalne, proponujemy coś pozytywnie zakręconego. Co? To dłuższa historia.
Firma Converse, producent kultowych trampek, które stały się fetyszem dzisiejszego pokolenia hipsterów, podjęła bardzo ciekawą metodę promowania swoich produktów. Tradycyjne reklamówki kręcone za wielkie pieniądze w Timbuktu, Antananarywie czy Uummannaq i pokazujące zadowolenie ludzi chodzących w obuwiu zrobionym z kawałka gumy i szmatki, Converse może sobie darować. Zamiast tego można przecież zrobić coś dużo fajniejszego, na przykład skrzyknąć kilku modnych artystów i pozwolić im wspólnie nagrać przebojowy kawałek. Pierwszy strzał okazał się rewelacyjny: w zeszłym roku Pharrell Williams, Santigold i Julian Casablancas stworzyli „My Drive Thru'”, małe arcydziełko o sile rażenia bazooki. Reklama? Nie bardzo, po prostu artyści mieli na nogach trampki Converse'a. Najnowszy utwór sławiący słynne buty ma szansę powtórzyć sukces „My Drive Thru'”.
Dobra, trochę odpłynęliśmy od tematu. Damen und Herren: zapraszamy na rozrywkowe śniadanie z udziałem Bethany z Best Goast, Rostama z Vampire Weekend i kochanego przez panie rapera Kida Cudiego. „All Summer”!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz