Logo

czwartek, 2 września 2010
Dobro rzadkie
Było tak: najpierw, w czasie zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver, firma Canon rozdawała przemarzniętym fotoreporterom kubki termiczne do złudzenia przypominające teleobiektywy tej słynnej firmy. Kubeczki zyskały status kultowy i szybko stały się dobrem pożądanym przez wszystkich i zarazem nieosiągalnym, bo po olimpiadzie Canon przestał je oferować. Nie minęło jednak wiele czasu i niezawodny sklep photojojo.com, zaopatrujący miłośników fotografii w pomysłowe gadżety, wyszedł na przeciw pragnieniom wielu i oto przed wami, powstały z martwych, kubek w kształcie obiektywu!
Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że na liście wynalazków niezbędnych ludzkości, którą otwiera lek na raka i samochody na powietrze, kubeczek do kawy w kształcie teleobiektywu zajmuje niezbyt wysoką pozycję. Jeśli jednak zważyć, że kosztuje zaledwie 24 dolary, jego atrakcyjność zdecydowanie rośnie.
Do kupienia tutaj.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz