Logo

Logo

poniedziałek, 13 września 2010

Biznes rodzinny

Informacja cokolwiek stara, ale mimo to warta wykopania. Koncern Costa Limited ogłosił że zamierza utrzymać należącą do niego od niedawna markę Coffeehaven. To oznacza, że nikt nie zabierze ci twojego ulubionego Tiger Latte. Przy okazji szefostwo Costa Limited zapowiedziało też, że zamierza rozwijać równolegle swoją markę Costa Coffee.

Na rodzimym rynku, w Wielkiej Brytanii, Costa to potęga: ma tam ponad tysiąc lokali a do tego pięćset w kilkunastu krajach Europy. W Polsce wiedzie się jej jednak nieszczególnie: choć firma miała rosnąć jak na drożdżach, na razie skończyło się na trzynastu lokalach w dużych miastach.Tymczasem Coffeeheaven ma w Polsce ponad sześćdziesiąt kawiarni i świetnie czuje się w roli lidera kawiarnianego rynku (jeśli chcesz wiedzieć, co teraz porabiają założyciele Coffeeheaven, zajrzyj tutaj)

Władze Costy zamierzają jednak zarobić możliwie dużo na dobrze prosperującej spółce córce: już niebawem Coffeeheaven ma zacząć „korzystać z prac laboratorium Costa Limited” oraz z palarni kawy, która produkować będzie mieszkankę skomponowaną specjalnie na potrzeby tej sieci. Zobaczymy, czy wierni klienci poczują różnicę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz